Fresh Quote!!!

I honestly think it is better to be a FAILURE at something you LOVE than to be a SUCCESS at something you HATE.

Thursday 14 March 2013

Saya bahagia dengan awak..

Assalamualaikum.awak.. saya nak awak tahu.. kehadiran awak sangat bermakna buat saya.. awak pengubat hati saya yang lara.. Awak cakap awak hanyalah satu persinggahan yang sementara, tapi saya tak nak fikir macam tu.. Awak bawak suatu kelainan dalam hidup saya... Saya tahu awak dan saya sama.. Perangai kita banyak yang sama.. walaupun ada jugak la yang berbeza, tapi banyak yang sama kan? Terutama dari segi emosi.. memang sama.. Susah saya nak suka dekat seseorang, tapi awak boleh buat saya suka awak.. Awak jugak pandai sorok perasaan awak.. Mula-mula saya rasa macam awak nak main tarik tali je dengan saya.. Saya hampir mengalah dah tau awak.. lepas tu, saya ada terdengar lagu Jason Mraz dalam radio, I won't give up.. saya pun terus cuba dan terus cuba.. seronok jugak rasa macam ni.. Kalau saya tahu awak memang suka saya, saya takkan usaha kuat punyalah.. hahaha.. tapi tak seronok lah macam tu.. nanti perasaan sayang tu cepat je hilang.. Tapi sekarang saya dah tahu yang awak jugak suka kat saya.. Kita dah sama-sama tahu.. dan kita sama-sama takut dengan apa yang bakal berlaku nanti.. kita sama-sama rasa benda tu bakal terjadi.. kita sama-sama tak nak berpisah, tapi kita sama-sama tahu macam mana diri kita kan? Saya adalah awak, dan awak adalah saya.. Sebelum hari yang kita takut tu tiba, saya nak awak seorang je.. saya nak ada dengan awak je.. saya nak sentiasa ada dengan awak.. saya nak tengok awak senyum.. saya nak tengok awak gelak.. saya nak tengok awak marah.. saya nak tengok awak menangis.. dan saya nak tengok awak bahagia.. saya akan pastikan awak bahagia dengan saya selagi awak ada dengan saya.. Kita sama-sama dah terfikir apa yang bakal jadi satu hari nanti.. dan saya dah buat keputusan.. kalau awak pergi satu hari nanti, saya akan tunggu awak.. saya akan tunggu awak sehingga awak kembali kepada saya.. ayat macam cerita drama je kan? tapi saya bercakap dari lubuk hati saya.. Awak tahu diri kita ni macam mana kan? suka cabar diri sendiri.. kali ni saya nak cabar diri saya ni, boleh tak saya tunggu awak.. saya rasa saya boleh.. sebab bila kita dah nekad, kita tahulah diri kita ni macam mana kan awak? awak pun pernah buat benda yang lebih kurang macam ni kan? saya pun pernah.. semuanya semata-mata nak puaskan hati kita ni kan? walaupun benda tu tak berbaloi, tapi kita rasa puas kan?? saya faham perasaan tu.. kali ni saya dah berazam.. saya akan tunggu awak.. saya akan cuba sedaya upaya saya untuk bahagiakan awak.. saya akan cuba buat apa saja untuk awak.. saya betul-betul dah sayangkan awak.. Awak suka buat saya tersenyum.. tengok awak pun dah cukup buat saya tersenyum bahagia.. Setiap kali saya terkenang memori saya dengan awak, saya berharap sangat awak ada dengan saya.. Saya nak sangat awak ada dengan saya.. saya seronok bila awak ada dengan saya.. saya seronok bila saya tengok awak bahagia.. saya seronok bila awak ada untuk saya.. Saya bahagia dengan awak.. bahagia sangat-sangat dengan awak.. tiap kali saya dengan awak, akan hadir satu perasaan pelik yang tak pernah saya rasa.. saya tak tahu nak terangkan macam mana.. awak tahu perasaan yang saya maksudkan tu kan? Saya nak awak tahu yang saya betul-betul sayangkan awak.. saya dah penat sebab tak reti menghargai orang yang sayang saya, kali ni biarlah saya pulak yang sayang orang lain.. biarlah saya pulak yang sayang awak.. tiba masa saya pulak untuk menyayangi orang lain.. =) saya berharap sangat awak tercipta untuk saya.. saya berharap sangat jodoh saya adalah awak.. tapi kita hanya mampu merancang, Allah SWT yang menentukan segalanya.. Saya nak awak tahu yang saya betul-betul sayangkan awak dan saya bahagia dengan awak.. =)

No comments:

Post a Comment